- Dyrektor: mgr Danuta Piekara
- nauczyciel dyplomowany
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- oligofrenopedagog,
- menadżer oświaty,
- terapeuta integracji sensorycznej,
- trener edukacji przez ruch Doroty Dziamskiej.
~~~~
- Zastępca dyrektora: mgr Sabina Garbacz
- nauczyciel dyplomowany
- ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza
- studia podyplomowe: Psychologiczne Wspomaganie Rozwoju Dzieci i Młodzieży z trudnościami; Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna; Terapia pedagogiczna z elementami arteterapii
- certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej
- certyfikowany terapeuta ręki (terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II st. (diagnoza-terapia-masaż)
- trener grafomotoryki
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy Metody Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz
- elementy metody Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
- elementy Ruch Rozwijającego Weroniki Sherborne
- elementy terapii pedagogicznej i arteterapii
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA
- elementy metody integracji sensorycznej
- elementy z zakresu terapii ręki
~~~~
- mgr Joanna Chmiel
- nauczyciel dyplomowany
- magister Psychologii Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- ukończyła Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną na Akademii Pedagogicznej
- ukończyła Zarządzanie Placówką Oświatową z Logopedią
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
- „Dziecięcą Matematykę” prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
- „Psychologię Twórczości” prof. Edwarda Nęcka
~~~~~~~~~~
- mgr Gabriela Noga
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Szkolna z Terapią Pedagogiczną
- w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Logopedia
- certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia
- trener nauki czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy terapii ręki
- elementy bajkoterapii
- założenia porozumienia bez przemocy
~~~~~~~~
- lic. Anna Gołdyn
~~~~~~~~
- mgr Karina Poźniak
- pedagog
- terapeutka pedagogiczna
- terapeutka ręki
- nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
- instruktorka jogi dla dzieci
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy pedagogiki zabawy
- metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- bajkoterapię
~~~~~~~~
- mgr Agnieszka Kwiecień
- nauczyciel kontraktowy
- pedagog specjalny, logopeda, terapeuta ręki
- ukończyła studia licencjackie w Katowicach na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalizacja: Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Rewalidacyjna
- ukończyła studia podyplomowe:
- Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca
- Logopedia
- Wspieranie Rozwoju i Edukacji Osób ze Spektrum Autyzmu
- w swojej pracy wykorzystuje:
- logorytmikę
- elementy muzykoterapii – uwielbia grać na ukulele
- metodę stymulacji polisensorycznej wg pór roku
- elementy terapii ręki
~~~~~~~~
- mgr Aleksandra Cieplik
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalizacja: logopedia na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
~~~~~~~~
- mgr Wiktoria Naleźnik
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
- w pracy z dziećmi wykorzystuje następujące metody:
- Pedagogikę zabawy „KLANZA”
- Bajkoterapię
- Pedagogikę Twórczości
- Carla Orffa
Zainteresowania naturą i zwierzętami wykorzystuje w pracy z dziećmi
~~~~~~~~
- mgr Monika Matera
- nauczyciel początkujący
- psycholog
- ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie
- ukończyła kursy, m.in.: z języka migowego, arteterapii w edukacji oraz TUS I i II stopień – Fundacja Pomoc Autyzm
- w pracy z dziećmi wykorzystuje m.in. trening umiejętności społecznych
~~~~~~~~
- mgr Monika Banasik
- nauczyciel mianowany
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych „Pedagogium” w Warszawie
- w pracy z dziećmi stosuje:
- Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
- „Dziecięcą Matematykę” prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
- pedagogikę zabawy KLANZA
~~~~~~~~~~
- mgr Martyna Kobielus
- nauczyciel początkujący
- ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
- ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- trening umiejętności społecznych
- bajkoterapię
- elementy terapii ręki
- elementy terapii behawioralnej
~~~~~~~~
- mgr Marta Bielecka
- nauczyciel mianowany
- magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
- Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
- Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej
- Pedagogikę Zabawy KLANZA
- Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
~~~~~~~~~~~~
- mgr Małgorzata Piotrowska
- nauczyciel dyplomowany
- magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego
- pracuje nowatorskimi metodami tj.:
- Pedagogika zabawy KLANZA
- „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
- Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
- Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss
~~~~~~
- mgr Justyna Krzemień
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika
- w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
- Metodę Stymulacji Polisensorycznej
- Alternatywne Metody Komunikacji AAC
- Programy Aktywności M. i Ch. Knill’ów
- metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- terapię ręki
- metodę kinezjologii edukacyjnej
- program integracji odruchów wg Sally Goddard
- metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
- elementy pedagogiki zabawy KLANZA
~~~~~~~~
- mgr Joanna Szopa
- nauczyciel kontraktowy
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- terapeuta integracji sensorycznej
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna
~~~~~~~~
- mgr Izabella Synowska
- nauczyciel początkujący
- logopeda
- ukończyła studia licencjackie na kierunku logopedia, specjalność: nauczanie języka polskiego w szkole oraz studia magisterskie na kierunku logopedia
- w pracy logopedycznej łączy elementy różnych metod i technik, m.in.:
- Metody Krakowskiej
- komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
- miofunkcjonalnej
- masażu logopedycznego
- symultaniczno – sekwencyjnej nauki czytania
~~~~~~~~~~~~~~
- mgr Ewelina Śliwa
- nauczyciel dyplomowany
- magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
- w pracy z dziećmi wykorzystuje:
- Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz
- Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej
- metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
- metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana
- Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
- Pedagogikę zabawy KLANZA
- techniki twórczego myślenia
~~~~~~~~~~
- mgr Ewa Kaim
- nauczyciel mianowany
- magister Pedagogiki Specjalnej – specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel Montessori
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- nauczanie poprzez zabawę i doświadczanie wg metody Marii Montessori
- metodę Stymulacji Polisensorycznej
- elementy Terapii behawioralnej
- elementy SI
- Trening Umiejętności Społecznych
~~~~~~~~~~~~~~~~
- mgr Barbara Ślusarz
- nauczyciel mianowany
- psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
- ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
- W pracy wykorzystuje m.in.:
- elementy terapii behawioralnej
- metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
- trening umiejętności społecznych
~~~~~~~~~~~~
- mgr Angelika Rąpała
- nauczyciel początkujący na stanowisku pedagog specjalny/nauczyciel
- logopeda – tytuł licencjata (kontynuuje naukę na studiach magisterskich na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną na uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- ukończyła kurs Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne (I stopień)
~~~~~~~~~~~~~~
- mgr Agnieszka Baca
- nauczyciel początkujący
- surdopedagog, oligofrenopedagog
- ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
- ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- lic Katarzyna Zuzok
- nauczyciel mianowany
- nauczyciel wychowania przedszkolnego
- opiekun dziecięcy
- Instruktor Terapii Zajęciowej
- oligofrenopedagog
- W pracy z dziećmi wykorzystuje:
- elementy Metody E. Gruszczyk – Kolczyńskiej
- elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
- elementy Terapii Ręki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~