• Dyrektor: mgr Danuta Piekara
    • nauczyciel dyplomowany
    • magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
    • oligofrenopedagog,
    • menadżer oświaty,
    • terapeuta integracji sensorycznej,
    • trener edukacji przez ruch Doroty Dziamskiej.
  • Zastępca dyrektora: mgr Sabina Garbacz
    • nauczyciel dyplomowany
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika społeczno-opiekuńcza
    • studia podyplomowe: Psychologiczne Wspomaganie Rozwoju Dzieci i Młodzieży z trudnościami; Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna; Terapia pedagogiczna z elementami arteterapii
    • certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej
    • certyfikowany terapeuta ręki (terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II st. (diagnoza-terapia-masaż)
    • trener grafomotoryki
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • elementy Metody Dobrego Startu prof. Marty Bogdanowicz
      • elementy metody Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
      • elementy Ruch Rozwijającego Weroniki Sherborne
      • elementy terapii pedagogicznej i arteterapii
      • elementy pedagogiki zabawy KLANZA
      • elementy metody integracji sensorycznej
      • elementy z zakresu terapii ręki

  • mgr Joanna Chmiel
    • nauczyciel dyplomowany
    • magister Psychologii Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego
    • ukończyła Pedagogikę Przedszkolną i Wczesnoszkolną na Akademii Pedagogicznej
    • ukończyła Zarządzanie Placówką Oświatową z Logopedią
    • w pracy z dziećmi stosuje:
      • Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
      • „Dziecięcą Matematykę” prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
      • „Psychologię Twórczości” prof. Edwarda Nęcka
  • mgr Gabriela Noga
    • nauczyciel początkujący
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Szkolna z Terapią Pedagogiczną
    • w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Logopedia
    • certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia
    • trener nauki czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • elementy terapii ręki
      • elementy bajkoterapii
      • założenia porozumienia bez przemocy

  • lic. Anna Gołdyn

  • mgr Karina Poźniak
    • pedagog
    • terapeutka pedagogiczna
    • terapeutka ręki
    • nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
    • instruktorka jogi dla dzieci
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • elementy pedagogiki zabawy
      • metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
      • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
      • bajkoterapię

  • mgr Agnieszka Kwiecień
    • nauczyciel kontraktowy
    • pedagog specjalny, logopeda, terapeuta ręki
    • ukończyła studia licencjackie w Katowicach na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalizacja: Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Rewalidacyjna
    • ukończyła studia podyplomowe:
      • Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z elementami tańca
      • Logopedia
      • Wspieranie Rozwoju i Edukacji Osób ze Spektrum Autyzmu
    • w swojej pracy wykorzystuje:
      • logorytmikę
      • elementy muzykoterapii – uwielbia grać na ukulele
      • metodę stymulacji polisensorycznej wg pór roku
      • elementy terapii ręki

  • mgr Aleksandra Cieplik
    • nauczyciel początkujący
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalizacja: logopedia na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • mgr Wiktoria Naleźnik
    • nauczyciel początkujący
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje następujące metody:
      • Pedagogikę zabawy „KLANZA”
      • Bajkoterapię
      • Pedagogikę Twórczości
      • Carla Orffa

    Zainteresowania naturą i zwierzętami wykorzystuje w pracy z dziećmi

  • mgr Monika Matera
    • nauczyciel początkujący
    • psycholog
    • ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, specjalność: wspomaganie rozwoju na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie
    • ukończyła kursy, m.in.: z języka migowego, arteterapii w edukacji oraz TUS I i II stopień – Fundacja Pomoc Autyzm
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje m.in. trening umiejętności społecznych
  • mgr Monika Banasik
    • nauczyciel mianowany
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną na Wyższej Szkole Nauk Społecznych „Pedagogium” w Warszawie
    • w pracy z dziećmi stosuje:
      • Metodę Dobrego Startu prof. M. Bogdanowicz
      • „Dziecięcą Matematykę” prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
      • pedagogikę zabawy KLANZA
  • mgr Martyna Kobielus
    • nauczyciel początkujący
    • ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: Terapia Pedagogiczna i Rewalidacja Indywidualna
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • trening umiejętności społecznych
      • bajkoterapię
      • elementy terapii ręki
      • elementy terapii behawioralnej
  • mgr Marta Bielecka
    • nauczyciel mianowany
    • magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
    • w pracy z dziećmi między innymi wykorzystuje:
      • Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
      • Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
      • Edukację Przez Ruch Doroty Dziamskiej
      • Pedagogikę Zabawy KLANZA
      • Edukację matematyczną Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
  • mgr Małgorzata Piotrowska
    • nauczyciel dyplomowany
    • magister Wychowania Przedszkolnego i Wczesnoszkolnego
    • pracuje nowatorskimi metodami tj.:
      • Pedagogika zabawy KLANZA
      • „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
      • Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej
      • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
      • Aktywne słuchanie muzyki Batii Strauss
  • mgr Justyna Krzemień
    • nauczyciel dyplomowany
    • magister Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika
    • w pracy z dziećmi z autyzmem stosuje metody:
      • Metodę Stymulacji Polisensorycznej
      • Alternatywne Metody Komunikacji AAC
      • Programy Aktywności M. i Ch. Knill’ów
      • metodę Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
      • terapię ręki
      • metodę kinezjologii edukacyjnej
      • program integracji odruchów wg Sally Goddard
      • metodę Dobrego Startu M. Bogdanowicz
      • elementy pedagogiki zabawy KLANZA
  • mgr Joanna Szopa
    • nauczyciel kontraktowy
    • nauczyciel wychowania przedszkolnego
    • terapeuta integracji sensorycznej
    • ukończyła studia licencjackie na kierunku Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna, studia magisterskie na kierunku Pedagogika oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna
  • mgr Izabella Synowska
    • nauczyciel początkujący
    • logopeda
    • ukończyła studia licencjackie na kierunku logopedia, specjalność: nauczanie języka polskiego w szkole oraz studia magisterskie na kierunku logopedia
    • w pracy logopedycznej łączy elementy różnych metod i technik, m.in.:
      • Metody Krakowskiej
      • komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
      • miofunkcjonalnej
      • masażu logopedycznego
      • symultaniczno – sekwencyjnej nauki czytania
  • mgr Ewelina Śliwa
    • nauczyciel dyplomowany
    • magister Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej
    • w pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • Metodę Dobrego Startu prof Marty Bogdanowicz
      • Edukacja przez Ruch Doroty Dziamskiej
      • metodę Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej
      • metodę Aktywizacji Ruchowej Rudolfa Labana
      • Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
      • Pedagogikę zabawy KLANZA
      • techniki twórczego myślenia
  • mgr Ewa Kaim
    • nauczyciel mianowany
    • magister Pedagogiki Specjalnej – specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel Montessori
    • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • nauczanie poprzez zabawę i doświadczanie wg metody Marii Montessori
      • metodę Stymulacji Polisensorycznej
      • elementy Terapii behawioralnej
      • elementy SI
      • Trening Umiejętności Społecznych
  • mgr Barbara Ślusarz
    • nauczyciel mianowany
    • psycholog, terapeuta behawioralny (PLTB)
    • ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki
    • W pracy wykorzystuje m.in.:
      • elementy terapii behawioralnej
      • metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC
      • trening umiejętności społecznych
  • mgr Angelika Rąpała
    • nauczyciel początkujący na stanowisku pedagog specjalny/nauczyciel
    • logopeda – tytuł licencjata (kontynuuje naukę na studiach magisterskich na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    • ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną na uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    • ukończyła kurs Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne (I stopień)
  • mgr Agnieszka Baca
    • nauczyciel początkujący
    • surdopedagog, oligofrenopedagog
    • ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Edukacja i Rehabilitacja Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną
    • ukończyła studia podyplomowe na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • lic Katarzyna Zuzok
    • nauczyciel mianowany
    • nauczyciel wychowania przedszkolnego
    • opiekun dziecięcy
    • Instruktor Terapii Zajęciowej
    • oligofrenopedagog
    • W pracy z dziećmi wykorzystuje:
      • elementy Metody E. Gruszczyk – Kolczyńskiej
      • elementy Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
      • elementy odimiennej metody nauki czytania I. Majchrzak
      • elementy Terapii Ręki